duminică, 2 iunie 2013

Pantaloni drepti cu talie joasa

Va intrebati cu siguranta de ce lucrez atat de mult recicland, iar raspunsul meu este simplu: "pentru ca se poate"!

Acest pantalon l-am realizat cum spuneam, din resturi de material elastic, sintetic, cu o cadere grea. Pantalonul este drept, cu talie joasa, fermoar ascuns si cusaturi decorative.

Cusaturile decorative deasupra tivului sunt realizate ulterior si care nu ma incanta deloc pentru ca strang materialul. E adevarat ca la purtat nu se vede atat de urat ca in poze, dar eu stiu asta si ma enerveaza. Dar decat sa te iei de par cu clientul mai bine ramai tu cu nemultumirea.

Deci acest pantalon este purtat cu acel top cu aplicatie laterala catifelata. Este realizat inaintea topului, dar nu am gasit pozele sa le postez inainte... si mai am produse ce se-asteapta postate...

Poze fugitive...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu