sâmbătă, 2 martie 2013

Top balon cu terminatie gogosar

Ma distreaza tare faptul ca nu pot denumi produsele pe care le realizez :)) Unul mai haios ca altul!
Acest top s-a dovetit a fi doar putin diferit de celalate pe care le-am tot prezentat la vremea lor. Dupa cum ati observat folosesc cam aceleasi tipare doar materialul mai difera din cand in cand), tare mi-as dori si eu un stil atat de bine definit... pentru asta mai am de dat cu bata-n balta cu felul in care ma imbrac inca :))

De ce spun ca folosesc aceleasi tipare... va intrebti cu siguranta "de ce tipare" ca sunt atat de simple incat nu necesita. Va spun eu "de ce" pentru ca desi toate sunt cam la fel, masurile trebuie sa fie EXACT la jumatatea de cm. deci fara +/- ca il primesc inapoi si trebuie sa-l aduc la masura standard stabilita.

Asa... pozele si va mai las cateva zile pana mai semnez si alte poze pentru postat.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu