marți, 12 iulie 2011

Ate si iar ate!

Desi intr-un atelier de croitorie, ordinea este foarte necesara, la mine este nici prea prea nici foarte foarte organizat, dar se poate si mai rau, deci ma multumesc cu ceea ce pot intretine.

In timp, am achizitionat ate de cusut conuri pentru masina de surfilat, ate elastice pentru incretit, pe care le-am organizat in limita disponibilitatilor si a spatiului de lucru desigur.

Suportul pentru conuri, este improvizat de mine desigur :)) parti ale unui regal (cred ca de la Ikea) pe care il montezi singur dupa imaginatie si necesitate, eu l-am montat de cateva ori si l-am mutat din colt in colt, dupa care parte din acesta a ajuns ce se vede :) Pentru sustinerea conurilor am cumparat 2kg. de cuie (1kg. nu a fost suficient), in jur de 10€.

Desi suprotul este deja aproape plin, partea buna a acestuia este ca pe celalalta parte, pot fi inca atatea ate asezate in suport :)


Un organizator de plastic, prevazut ce 3 sertare; nu ocupa mult spatiu si poti orgaziza foarte bine acareturi de-ale atelierului.
Ate cumparate direct in cutiuta lor organizatoare, iar o alta cutie din plastic  (de la praline de ciocolata), completeaza foarte bine trusa de ate, mosorele si elastice pentru cusut.



4 comentarii :

  1. Mamaaaaaa, ce te invidiez!
    Sa le folosesti sanatoasa si sa faci multe haine frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa DA, bravo pentru idei si la cat mai multe lucruri frumoase! Si eu visez demult la coltul meu de croitorie!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super,o ideie buna.Si eu imi doresc o camera a mea numai pentru croitorie!Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, multumesc, deja l-am pus la colt si am inceput sa pun si pe cealalta parte conuri cu fire.

    Elly, multumesc, "idioata" sunt din fire, dar imi place foarte mult! E amuzant sa pui cate-o idee in practica.Iti doresc din suflet coltisorul tau, cu siguranta il vei avea cand cresc copiii. :)

    Mariana, multumesc, o camera a noastra ne dorim toate cu aceasta pasiune, insa cand o avem, ne dorim una mai mare, apoi si mai mare si mai mare, pana cand ne dorim magazinul nostru. (haha, exact asa este)

    Va multumesc fetelor, sper sa va inspir cu nebuniile mele. :)

    RăspundețiȘtergere