duminică, 30 ianuarie 2011

Guleras

In acest an, nu am postat nimic... De ce?! Pentru ca am pierdut sirul, am lucrat, dar n-am pozat; sau am pozat, dar n-am postat... ba chiar am dat inainte de-a posta si... nu mai am dovezi. Invatatura de minte!
Totusi, ca la fiecare inceput de an, imi propun ceva nou. De aceasta data am pretentii mari, de aceea trebuie sa-mi pun ordinte atat in ganduri cat si in atelier. De-acum va iesi la iveala fiecare produs, mai nou, mai vechi, nu asta conteaza; ci important este sa postez tot ce-am lucrat si am inca la indemana, poze sau produsele. Este foarte important, altfel nu mai ajung la zi si pierd de tot sirul; ceea ce desigur, nu vreau sa se intample...

****************************************
 Acest guleras, l-am realizat din fir de efect, 55% bumbac si 45% viscoza. Firul are culoare cafenie si este foarte placut la purtare. L-am crosetat in aceeasi perioada cu fularul clasic din acelasi fir. Pozele din arhiva personala sunt acestea :)...


Firul de efect se poate identifica foarte bine din aceasta poza.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu