sâmbătă, 11 iunie 2011

Pantaloni scurti

Din revista burda style 6/2011, am scos tipar marimea 34, a modelului 111. Am folosit doar tiparele, instructiunile nu. Am folosit material stabil ca tinuta, dar cu elastan in compozitie. Are un aspect usor creponat, IMI PLACE! O noua provocare! Buzunare la partea de fata (interioare) si fermoar ascuns pe laterala stanga WOW pentru prima data am facut asa ceva. Rezultatul.... MULTUMITOR! Terminatiile le-am surfilat si dupa indoitura simpla am optat pentru cusatura cu tenta elastica si usor decoartiva. La buzunarele aplicate am fost... si sunt nemultumita, materialul elastic m-a pacalit la cusut si nu-s montate perfect. Asta este, am mai invatat ceva si de data aceasta (chiar multe :))).



DETALII

Petele sunt urme de apa de la calcat, nu am insistat prea mult cu fierul pentru a evita imprimarea rezervelor de cusaturi pe fata.

Imbinarea detaliilor in cruce.                                             

Tivul

Fermoarul ascuns langa buzunarul cu punga



Buzunarul cu punga la partea de fata

Spatele pantalonului, cu buzunarele aplicate (anapoda). 
Danteluta am fixat-o pentru a-i lua din simplitate pantalonului.


Buzunarul aplicat.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu