duminică, 13 octombrie 2013

TOP (din doua, doar unul)

Asa cum titlul spune, am realizat din doua topuri care s-au dovedit a fi prea mici, un singur top, neconventional; produs care-a adus satisfactia dorita a clientei mele. Imi propusese doar sa combin cumva materialele sa scot un top potrivit masurilor, dar sa nu fie ceva standard, asa ca ideea pe care am pus-o in practica mi-a iesit exact cum vroiam.

Produsul este realizat din materiale sintetice, asa cum v-am obisnuit la aceste topuri, un top incarcat care-a devenit printre preferatele clientei. Este format din mai multe parti, cum se si vede in poze, ceea ce nu se vede  este ca ca pe mijlocul fetei si spatelui este prevazut cu slituri ca cel din laterala. Fiind atat de bogat, nu se vede prea mult pielea, insa purtat pe clienta de vede clar ca si pe mijloc are schlit.
La decolteu am aplicat danteluta din mai multe straturi incretite, iar la terminatia topului am aplicat materiale diferite nu doar ca prelungire ci si ca efect haotic.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu