vineri, 18 octombrie 2013

Bolerou de blug, din reciclari

 O pereche de blugi de dama, care din motive de... "nu-mi place cum se-aseaza" au ajuns pe mana mea de noi si nepurtati... Am scos din ei un bolerou, la care-am folosit cred ca aproape tot ce-am putut recoase.

Buzunarele de la spate: am format cu ele si alta parte din material, pieptii.
Eticheta de reclama am cusuto pe spate. Iar eticheta din interior am decusuto intorso si recusuto, pe interiorul beteliei.
Betelia am aplicato la terminatia spatelui cu tot cu gaicile pentru curea.
Cracii i-am folosit ici-si-colo, iar completarea cu saten e doar keck pentru ca va fi imbracat cu un top de saten caruia i-am aplicat lateral cate-o catarama din aceiasi blugi.

 Asortat boleroului am facut si-un top din saten pe lateralele cauia am aplicat cate-o catarama ca la buzunarele de pe piepti.

 Produsul finit a placut mai mult decat m-as fi asteptat. Drept dovada, mai am asemenea produse pe comanda. Vor urma...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu