miercuri, 11 iulie 2012

Rochie nasa de botez

 A sosit si rochia mult asteptata!
Rochie realizata pentru mine, pentru botezul nepotelului meu... care acum este si finutul meu. Un eveniment atat de important, atat pentru el, cat si pentru mine!
 Spiritual si emotional... n-am cuvinte pentru descrieri amanuntite!

Revin la rochia mea... saten culoare champagne si snur de catifea (multumesc Alinei care mi-a trmis candva si acest snur). Incalatrile le-am ales inaintea realizarii rochiei, asa ca... am avut de ales din materialele comandate: catifea champagne sau saten champagne.
 Satenul a fost exact nuanta pantofilor, asa ca era clar ce voi lucra.
 NU este o rochie reusita din punct de vedere al tehnologiei de lucru, am lucrat in stres, emotie si presare de timp... mai exact in noapte dinaintea plecarii la drum... Pentru a nu stiu cata oara iau o lectie de viata dupa zicala: "facerea de bine..."
Nu imi pare rau, rochia a fost  gata si m-am simtit extraordinar!
 -rochia este formata din doua parti: superioara si inferioara
- corsajul este prevazut cu balene (comandasem metalice... dar nu am mai gasit capurile protectoare... deci iar multumesc Alinei)
- la spate este prevazuta cu gaici pentru snur, realizate din bentita satinata de 6 mm., iar snurul este din catifea
-toate detaliile pana la genunchi sunt sustinute cu intaritura de panza termocolanta (flexibila si sustinuta de fir de ata)
-partea clopot este dintr-o bucata  fara cusatura
-fermoar ascuns pe partea stanga
-la interior este captusita cu acelasi saten pana la genunchi
-tivul este surjat 

9 comentarii :

  1. Esti tare frumoasa,imi place rochita dar si pantofii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusita rochia, iar culoarea imi place la nebunie. Stiu cum e sa lucrezi pe ultima 100 de metri, dar cred ca cam asa facem noi astea de avem masini de cusut prin casa.
    Cel mai important a fost evenimentul, sa-ti traiasca finutul, sa creasca mare si sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumoasa rochia, dar e foarte frumoasa si croitoreasa si ambele combinate... Sa-i traiasca nasa finului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tin neaparat sa-ti spun si aici :) ca-mi place foarte mult cum ti-ai facut rochia!!! Felicitari! Sa-ti traiasca finul si sa fie sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Valentina, iti multumesc foarte mult! Da, si eu zic ca a fost o combinatie reusita, datorita faptului ca... pantofii sunt exact acelasi ton cu rochia... si cand te gandesti ca sunt comandate on-line (atat materialele, cat si incaltarile)... mai rar asa noroc cu firme diferite :)

    Iza, iti multumesc din suflet; rochia nu e rea... dar nici de nota maxima. E adevarat ca a aratat mai bine ca in poze :) (asta ma linisteste). In privinta nepotelului/finutului, ii doresc si eu tot binele din lume; MULTUMESC!

    Carmen, iti multumesc foarte mult si sa nu-mi dai nota la performanta ca nu merit :) Sa fim cu totii sanatosi!

    Adelaida, iti multumesc ca mi-ai fost alaturi pe parcursul alegerii modelului si materialelor! Mi-ai fost de ajutor si-un sprijin moral de care-am avut nevoie! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum vad si eu rochia, imi place, desi in unele poze arati cat ai slabit :)) Sa-ti traiasca finutul sa ai grija de el!

    Sandalele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Elly, carcotasa ce esti... da-i click pe poze, se vad ceva mai bine. Nu sunt atata cat arata pozele la prima vedere... chiar ma mentin, in ciuda alergaturii de care am parte de ceva vreme.(nu am poze clare... din pacate).
    Iti multumesc foarte mult, sa fie sanatos si norocos!

    RăspundețiȘtergere
  8. ok super poze dar schimba poza cu cimitirul!!!!!:(:(((((

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-ar fi placut sa te semnezi sa vad cu cine am onoarea. Pacat ca te rezumi doar la poze pe-un blog de croitorie.

    RăspundețiȘtergere