joi, 27 septembrie 2012

Materiale inelate

Nu m-am gandit niciodata ca voi coase vreodata cea mai mare parte de produse din materiale sintetice... Asa e, si de aceasta data prezint produse din materiale sintetice si anume 100% polyester, un material usor de intretinut, nu se sifoneaza usor si are un efect superb datorita contrastului. Pe fond negru acele inele in contrast destul de aprinse comparativ cu pozele fac aceste produse a caror model l-ati vazut de N ori... SPECIAL! Spun asta chiar eu care deja cos rochiile astea cu ochii inchisi (glumesc, trebuie sa am grija ce cos, ca de degete mai am nevoie).
Deci, ma repet pentru cei ce nu au citit postarile rochiilor anterioare: bretele din acelasi material, preformate cu dispozitivul pe care in sfarsit am reusit sa-l pun intr-o comanda si il ador! Nu doar ca imi scurteaza timpul de prelucrare, ci se cos mult mai bine si arata si mai frumos! Talia este cusuta cu ata elastica la suveica, iar banda terminala are rolul de-a nu se ridica pana pe fund cand se aseaza (doamna  care le poarta este peste 50 de ani  neputand sa-si aseze "fustita", deoarece aceasta este mobilizata in scaun cu rotile... si de-aici se pot intelege mai multe).

Rochita balon negru cu rosu aprins. Culorile materialului sunt clar definite si cum spuneam mai sus, sunt de efect. Intr-o postare urmatoare va voi arata si ce-a ajuns din aceasta rochita... :))

Din acelasi material, dar negru cu alb, am realizat aceeasi rochita, care din pacate am pozat-o agatata din cauza timpului scurt disponibil pt. prezentare...


Va multumesc pentru atentia acordata si pentru faptul ca-mi urmariti produsele/blogul...
Cometariile vizitatorilor sunt foarte importante in evolutia fiecarui creator de imbracaminte si nu numai; NU economisiti cuvintele care ne pot ajuta sa fim mai buni, sa indreptam sau pur si simplu sa intelegem ce va readuce pe blogul nostru.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu