duminică, 20 noiembrie 2011

Geaca de piele

Un proiect neterminat...

Cu ceva vreme in urma, am avut o tentativa de colaborare, care parea a fi serioasa pana la un punct... Am avut de realizat (facultativ) o geaca din pielea a doua produse. Clar ca o nebunie de-asta, doar eu pot sa fac! Am descusut toate detaliile care credeam ca le pot folosi ca material de baza, am realizat tipare pentru geaca ce urma sa o realizez, apoi in functie de tiparele realizate de mine separat, am incadrat pe materialele disponibile, unde nu ajungea materialul pentru un detaliu intreg, am completat cu fasii in asa fel incat sa ajung la tiparul prestabilit.


Cusaturile le-am realizat cu ajutorul masinii de cusut Pfaff 297, am cusut foarte bine pana ajungeam la partea de fata (unde necesitam piciorus de teflon, ceea ce-mi lipsea). Am scos la capat cusaturile, fiecare cusatura o defaceam, si lipeam marginile pe dos cu perlandez. As fi necesitat masina de subtiat pielea, din pacate n-am avut. Totusi am reusit sa imbin detaliile, dar nu-s multumita in totalitate de acesta geaca, a ramas neterminata, desi ar mai trebui doar captusita (captuseala am facut-o doar ca n-am aplicat-o).






Este prima data cand am cusut piele! E o placere, dar placerea mai mare este cand lucrul se face in pasi prestabiliti si operatii cu aparatura de rigoare.
Nu e perfecta, nu e nici terminata, dar impresia lasata a fost surpinzator de placuta. 
Daca o voi termina sau nu... nu stiu, insa experienta si-a meritat fiecare minut de stres.

Aceasta a fost materialul din care am realizat geaca de mai sus. Mult material si totusi de nefolosit...




4 comentarii :

  1. Felicitari! Ai avut ceva de lucru, dar a iesit tare bine.
    Mie-mi place si modelul care a fost.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Miha! Geaca din care am luat materialul a fost scurta pana in talie, iar spatele, umerii si manecile au fost supradimensionale.Pacat de cata piele a fost acolo si care n-am putut-o folosi la adevarata ei valoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa gecuta, moderna si se vede ca ai muncit mult la ea...
    Desi mie mi-ar fi parut rau sa stric hainuta originala, era deosebita...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Samathabw, am raspuns si ieri, dar nu stiu unde s-a pierdut mesajul...
    Am lucrat mult la ea, mai ales ca nu-mi corespundea masura materialului cu a tiparului, insa am improvizat si sunt multumita de rezultat. Asta pentru ca tin cont de faptul ca e prima data cand fac o geaca si prima data cand cos piele. Am comandat piciorus special pt. piele, deci in curand voi termina geaca!...
    A... mie nu mi-a parut rau sa stric produsele originale, nu le-ar fi purtat nimeni, decat la carnaval eventual, deci eu cred ca si-a meritat munca, altfel era mai pacat sa le fi aruncat. Noua gecuta va fi pusa in vanzare!

    RăspundețiȘtergere