duminică, 21 august 2011

Rochie din jerse de viscoza si bumbac

Dupa o discutie in forumul Lucru de mana, despre depozitarea materialelor, 
fata constiincioasa cum sunt, am surfilat materialele cu o cusatura 
zig-zag in pas mare si am spalat la masina o tura de materiale. Dupa ce 
le-am uscat in uscatorul de rufe, le-am calcat si etichetat cu 
masurile fiecarui material, consistenta si denumire, apoi
le-am impachetat in folie de plastic pentru a evita prafuirea acestora.
Acest material il am de multa vreme, insa nu m-a atras deloc, 
pana ieri... Cand la calcat mi s-a pus pata pe el; atat de mult mi-a placut 
dupa spalare incat am decis sa-l croiesc numai-decat.

Fascinata fiind de modelul manecutelor despicate, am si stiut ce voi coase. 
Ce-a iesit, o rochita in care aseara m-am simtit excelent, material moale, 
culoare antracit, cu o atingere atat de usoara.
Modelul a dat bine la petrecerea unei aniversari la care am luat ieri parte.

La rascroitura gatului, am aplicat elastic decorativ bie,
 iar pe linia taliei o danteluta neelastica.







5 comentarii :

  1. Dupa cum vezi nu mai pot pleca de pe blogul tau :)), se pare ca il citesc pe tot, pe tot :D....rochita e SU-PER-BA!! pattern-ul e din revista sau e creatia ta ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Tiktakro, ma bucura foarte mult, placerea care te retine aici! Rochita, am facut-o eu, inspirata de manecutele unui top alb. Mi-a placut foarte mult ideea, asa ca restul a fost inspiratie de moment.

    RăspundețiȘtergere
  3. Awesome! Its in fact remarkable article, I have got much clear idea about from this article.


    my web site Reparatii masini de spalat rufe

    RăspundețiȘtergere