joi, 28 februarie 2013

Material inelat - RELUARE

Va mai amintiti cu siguranta de rochita balon din material inelat negru cu rosu...
Am dat si peste poze asa ca vin sa va arat ce-am reusit sa modific si ce-a ajuns... Suna ciudat dar e... cred eu... foarte adevarat, unele persoane cumpara haine pe care le poarta ani de zile fara nici o modificare si sunt oameni care... comanda haine, le poarta si la scurt timp fac alte haine si iar le poarta si cred ca daca materialul permite le-ar mai modifica pana la epuizarea completa a materialului disponibil... Asa sunt clientii mei, plini de idei... hahaha

Ce-am facut: am taiat deasupra beteliei incat sa pot finisa frumos, dar si rezistent, asa ca am cusut  la overlock cu pas lat in 4 fire, pasul cat de apropiat a permis materialul, iar la partea ramasa pentru top, am adaugat inca o bucata de material incat sa pot aduce la lungimea normala, am imbinat materialul corespunzator imprimeului, dupa care am indoit si-am cusut o bordura, in asa fel incat cusatura de imbinare sa fie mascata complet si decent.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu