vineri, 29 iunie 2012

Provocare 6 pe www.lucrudemana.com

Iar o provocare la care apar dupa cele mai indulgente prelungiri... Rusinee!
Am intarziat, datorita faptului ca am tot amant lucrul, din cauza de nehotarare asupra produslui. Apoi din criza de timp liber pentru mine... In final am realizat aceasta fusta, pe care mi-o doream... este modelul 122 din revista burda style 4/2012, de la care a folosit tiparele pe care le-am adaptat masurilor mele reale pe dupa care am lucrat in functie de simtul artsctic :) (intructiunile le citesc totdeauna inainte de-a scoate tiparele, acolo pot aparea surplusuri de material si prelungiri fara de care modelul este un rateu garantat, pentru incepatori va rog sa retineti: indiferent ce tutoriale gasiti, sau instructiuni, puneti in practica pas cu pas, citind si realizand... altfel este o lectura uitata pana la urmatoarea necesitate si mai trist este ca nu intelegeti mai nimic; materialul este cumparat de multa vreme, pentru o fusta (dreapta), iar acum datorita provocarii am reusit sa o realizez.
Materialul este raiat fin elastic cu broderie (asa e cumparat). Fusta este captusita cu o captuseala elastica, foarte subtire si placuta la atingere; este prevazuta cu pense orizintale la fata si spate, fermoar ascuns la spate si buzunare laterale.
 

2 comentarii :

  1. Foarte , foarte frumoasa fusta. Imi place mult culoarea si faptul ca-i brodata. Iti sta foarte bine cu stramt. S-o porti cu place! noroc cu provocarile astea....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multulmesc foarte frumos Iza, ador fusta asta si in general acest format. Ieri am purta-o si m-am simtit super cu ea, desi afara era foarte cald, datorita captuselii si lungimii alese , nu mi-a fost cald deloc... A devenit chiar fusta mea preferata si ma bucur atat de mult ca i-a venit randul. Buzunarele le-am cusut pe tighelul anterior, nu le folosesc si dau doar volum soldurilor. Au ramas doar optic.
    Eu tot astept si provocarea de care ai amintit tu candva (daca-ti mai amintesti). Pupici

    RăspundețiȘtergere