duminică, 5 ianuarie 2014

Din doua maieuri un top negru - argintiu - cupru

Prima postare din acest an, o voi incepe cu prezentarea ultimului produs realizat in anul 2013. Este vorba despre un nou top cu bretelute din saten, comanda fiind “din doua  topuri tanc, un top cu bretele”, deci din doua maieuri din jerse elastic foarte fin, fiecare dintre ele fiind cu spate negru si fata lucioasa, unul  argintiu si celalalt cupru.
Desi le aveam pregatite de ceva vreme, nu stiam exact cum sa le ciopartesc, asa ca intr-o zi am spus…  ajunge! Am luat foarfeca, am pus topurile pe masa si-am taiat J sub ochii incremeniti ai prietenului meu J
Am prins in ace sa vad cum sa le combin, apoi am cusut pe liniara si-am surfilat pe overlock. Puteam sa inchei direct cu overlock-ul, dar vroiam totusi sa vad cu se aseaza si daca las asa combinatia. Am fost multumita si-asa a ramas. Pozele sunt ca de-obicei, pe fuga,  inainte de calcatul final…

Mentionez faptul ca desi e simplu, a durat ceva cusutul, pentru ca materialul fiind subtire si elastic, am cusut cu atata grija ca mi-era teama sa nu se increteasca sau onduleze la cusaturi. A meritat! Clienta a fost foarte incantata de noul ei top!

Inainte de croit au fost asa:

Dupa.... asa :)


Un comentariu :

  1. It's awesome to go to see this website and reading the
    views of all colleagues concerning this article, while I am also keen of getting knowledge.


    Here is my weblog - masterchef uk hosts

    RăspundețiȘtergere