luni, 26 decembrie 2011

Bluza din Jersey "Flower Elegance"

Completare pantalonilor prezentati, am realizat si o bluza, din jerse bi-elastic, polyester cu elastan, cu imprimeu negru si pe alocuri contururi cu auriu. Materialul nu este deosebit doar datorita imprimeului incarcat si totusi frumos asociat, ci si prin structura lui. Din pacate din poze nu se poate vedea, acest material este pe alocuri prevazut cu modele in relief (ca o broderie). Imi place pur si simplu si voi mai comanda.
Revenind la produsul in sine, o bluza simpla, imprimeul este suficient :)) cu mansetute la maneci, dublura pe rascroitura gatului si cordoane pe linia taliei, care dupa preferinta pot fi legate la spate sau la fata. Eu le-am purtat incrucisate in spate si legate in fata. Pentru tiv, am optat cusatura FLAT-LOCK.






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu