duminică, 25 decembrie 2011

Pantaloni raiati

Din material de bumbac, cu raiat lat, negru, am realizat o pereche de pantaloni pentru mine. Sunt prevazuti cu buzunare interioare la fata, buzunare aplicate la spate, fermoar spirala, betelie, nasture tip capsa cu butoniera, gaici pentru curea si gaicute pentru umeras.
Pantalonii sunt drepti, iar cusaturile decorative le-am realizat cu ata tigel mustar-aurie. Aceasta privita de jos este mai intensa in contrast decat de sus in jos.
 Decorul pe buzunarele aplicate, a fost o idee de moment, si-mi place foarte mult. :)
Tiparele sunt realizate in totalitate de mine, dupa masuri.
Cateva poze, mai putin reusite:











Tipp
La acesti pantaloni am aplicat o metoda pe care nu am mai folosit-o.
 Eu am posteriorul proeminent de aceeaa am croit partile de spate, corespunzator proeminentei, asta face ca partea de spate sa nu se mai potriveasca la incheiat cu partile de fata pe linia soldului, asa ca... partea soldurilor am retinut-o, in asa fel incat sa ajung la aceleasi dimensiuni cu parile de fata, dar avut grija la cusut sa nu se vada creturi. Dupa aceasta metoda, nu mai este riscul de-a ramane cu posteriorul pe jumatate gol cand sunt in pozitia de sezut sau ma aplec. Iar pantalonul nu are tendinta de-a turti, cum nu de rare ori am ocazia de-a vedea pe strada fete (femei) cu cu formele aplatizate...




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu