vineri, 13 aprilie 2012

Rochie africana

Inca o rochie, pe care am realizat-o in aceeasi perioada cu prima, dar o masura mult mai mare. Modelul este inspirat dupa original realizat in Africa, o experienta deosebita!
Materialul bumbac 100% acelasi imprimeu ca al primei rochii, insa de aceasta data simetria am stabilit-o cu alt element din imprimeu. Rochia se sprijina foarte putin pe umeri, decolteul este prevazut cu snur trecut prin detaliile pieptilor, care poate fi stabilit dupa preferinta ca adancme.Partea de fata a rochiei este cu taietura sub piepti, iar manecile raglan sunt evazate cu terminatie in coada de randunica, iar pe interior la partea de fusta este dublata cu acelasi material.

Pozele sunt facute pe fuga, si nu se compara cu rochia imbracata, dar ca idee, le postez asa cum le am.

 Am uitat sa specific si la prima rochie... la ambele am realizat cate-un fular (esarfa) pentru pus pe cap. Din pacate n-am pozat (am uitat)...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu