sâmbătă, 11 iunie 2011

Masina de cusut speciala, OVERLOCK

 Masina de cusut speciala Overlock in 4 fire, masina din categoria masini de incheiat-surfilat, Riccar Lock F-4. Masina este prevazuta cu 2 ace si 4 fire, utilizadu-se cu 2 sau 4 fire. Nu are posibilitatea de a lucra cu 3 fire, nu are transport diferential. Cutitele le-am schimbat dupa o incercare de ascutire nereusita desigur, cele cumparate sunt potrivite, dar nu origininale. Actual, folosesc masina doar pentru surfilat, cu un singur ac si 2 fire. Rezultat multumitor. Incheierea este problematica asa ca prefer sa nu o folosesc. Are functie de reglare a pasului de cusatura, intre  2-5 mm., functie de reglare a presiunii piciorusului, sistem de tensionare pentru fiecare fir in parte, pomul transportor de fire telescopic (in moment fixat cu banda izolanta :)); piciorus ridicare coborare. ATAT! Desi simpla, isi face treaba atata vreme cat nu lucrezi in cantitati industriale la ea, si daca de la bun inceput este intretinuta corespunzator. Eu am achizitionat-o la mana a doua. Nu am primit manualul de utilizare. Cum in momentul de fata ma pot folosi inca de ea, ma bucur ca o am chiar si in acest stadiu, de aprox. 2 ani de zile.

Masina la vremea achizitionarii


Infirarea


Masina de cusut acum






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu