duminică, 29 mai 2011

Jacheta crosetata "FLOWER PAWER"

Impinsa de la spate, de incapatanarea participarii la concursul realizat de catre forumul "Lucru de mana", am realizat o jacheta crosetata-tricotata, din fir de bumbac mercerizat in 3 nuante si kid mohair + matase, am crosetat cu o croseta de 2,5 mm. si tricotat cu andrele de 2,5 mm.

 Modelul este realizat fara diagrame de inspiratie. Am lucrat, asa cum mi-am imaginat produsul finit si sunt foarte incantata de rezultatul obtinut. Daca va fi si pe placul votantilor din forum, nu mai depinde de mine, EU am realizat produsul ce mi l-am dorit, restul... depinde de felul aprecierii fiecarui votant in parte.
Mansetele, bata si gulerul indoit, sunt tricotate in punct elastic, cu un joc de combinatii repetate a firelor de lucru. Am optat pentru alb, culoare (bej, crem) si umbra redata de mohairul care desparte albul de bej, respectiv crem. Floricelele mici, albe, conturate cu mohair, florile mari crem, conturate la fel cu mohair; sunt cusute manual de jur-imprejurul florilor. Nasturii sunt montati, de jos in sus, intai oblic apoi drept. Acestia sunt perlati si au o forma rotunda (bobita). Maneca este 3/4.










Firele, Bumbac mercerizat 3 nuante si kid mohair cu matase

Mostra de tricot in punct elastic. Bumbac alb, mohair, bumbac bej-auriu, mohair, bumbac alb.
Floricica mica este realizata din bumbac mercerizat alb si conturata cu mohariul, iar cea mare este realizata din bumbac bej si conturata cu mohair.

           Finisarea floricelelor cu ajutorul acului de remaiat

Florile fixate pe jacheta, prin cusatura manuala, de jur-imprejurul florii.



Inainte de a aplica floricelele


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu