sâmbătă, 9 martie 2013

Pantaloni largi

Un pantalon pe care l-am improspatat dupa ce o alta croitoreasa a avut onoarea sa o realizeze... Nu invinovatesc pe nimeni cand coase lucrul anapoda din necunostinta, dar atunci cand e vandut acel produs, desi experienta in domeniu este cu nemiluita... atunci imi vine sa tai aprodusul in bucatele.
Am descusut, fiind cusut doar la liniara in pas de 1 (cred) si mai aud ca are si overlock... dupa care pun bucatile cum trebuie, in special cele de la terminatie, care au fost cusute separat dupa incheierea pantalonului si incheierea a fost facuta doar intr-o parte si anume la exterior... Aceste puncte nici nu le-as fi scris, dar cand am vorbit cu croitoreasa ce-a realizat pantalonul si mi-a spus ca produsul era in regula am dedus ca am eu ceva la cap... Imi pare rau ca nu am poza cu produsul original....

Nu am cuvinte sa pot descrie complet cum a fost lucrat, in orice caz, eu am desfacut tot, la partea de talie a mai avut niste aplicatii tubulare care ar fi trebuit sa arate cu totul altfel decat erau facute... ma rog... acum produsul arata asa: am incheiat detaliul de fata cu detaliul de spate, apoi am incheiat cu partea de la tiv si abea acum am incheita cracul pe interior complet. Dupa ce-am incheiat si celalat crac, am fixat si incheiat turul, am pus dublura la talie si-am trasat cusaturi paralele elastice.

Un material de invidiat care din pacate a avut de suferit datoritaDesignerului :))





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu