duminică, 28 aprilie 2013

Reciclari aspectoase

Spuneam ca voi continua sa va prezint produse din resturi de materiale, produse pe care clienta mea le adora datorita faptului ca-i fac produsele unicate chiar daca tiparul e mereu acelasi. Rar intalnesti persoane atat de fidele unui stil de imbracaminte!

Acest top este realizat din resturi de material sintetic, elastic (cred ca in Romania se numeste Minimat sau Tercot) nu este identic, dar seamana. Am imbinat resturile, cat mai decent: spatele din doua bucati, iar la detaliul fetei am  folosit un detaliu mai mare(asa mi-am imaginat eu modelul acesta), iar pe laterala am imbinanat cum m-am incadrat cu materialul, pentru ca mi-a permis voalul cu broderie catifelata (si aceasta fiind tot un rest) sa ascund cusaturile. Dupa imbinaturile de la detaliul fetei am optat pentru o cusatura decorativa pentru marginea cusaturii, iar la tiv am folosit aceeasi cusatura decorativa pentru ca mi-a placut efectul.

Din materialul negru realizasem un pantalon drept, (nu a fost metraj), ci doar rest. Hahaha rest din rest... Pantalonul va urma si el intr-o postare viitoare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu