duminică, 1 ianuarie 2012

Pantaloni barbatesti

Prima zi din an, prima postare, prima pereche de pantaloni barbatesti si prima urare de
" BUN VENIT!"
 pe blogul 
"GEANY'S FASHION"


Deschid acest an cu prima pereche de pantaloni barbatesti,
 realizata pentru iubitul meu, care nu va poza nici de dragul meu, asa va vor urma fotografii realizate cu decor de  podea :)) 
Inainte de fotografii doua cuvinte despre  nadragi: materialul este dupa numerele comercial flanel; bumbac 100%, moale, usor pufos, foarte placut la atingere, deci perfect pentru un pantalon comod de casa. Tiparele le-am realizat dupa un pantalon de in, cu buzunare aplicate, slit fals (vezi Elena ce bine mi-a prins scmecheria prezentata de tine?). In bata am pus elastic, iar in inteior am facut ca o butoniera  pentru schimbat elastic, introdus snur... 








Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu