vineri, 30 decembrie 2011

Decoratiuni din hartie

Si... iar m-a inspirat forumul "Lucru de mana" :) si concursul "Decoratiuni pentru Craciun";  nu sa fac ceva wow, ci sa ma joc. Fiecare dintre noi, indiferent de varsta, indiferent de clasa sociala, avem suflet de copil, caruia ii acordam sau nu atentie... Eu sunt constienta de asta si copilaresc inca, e adevarat, nu mereu, dar in mintea mea, copilaria e cea mai frumoasa perioada a vietii.

Si acum la decoatiunile mele copilaresti :). Am gasit in internet schite pentru colorat, am scos la imprimanta, am decupat, apoi cu ce-am avut prin casa le-am desenat/decorat. Inainte de-a incepe coloratul am perforat pentru firul de agatat (fir de pescuit). Apoi am colorat: verde un Marker verde pentru scris pe CD-uri, funda am pictat-o cu ajutorul unei pensule de pictat si.... CARMIN (da, acela pentru dezinfectarea taieturilor la manichiura), iar marginile funditei le-am desenat cu o carioca groasa tip Marker. Dupa colorare, am uns cu pensula si lipici pe suprafetele care doream sa... presar sclipici, argintiu si auriu. Am lasat putin sa se usuce, apoi am pus decoratiunile pe un carton si le-am dat Cu fixativ pe toata suprafata. Acolo au stat pana s-au uscat de tot si gata.

Le-am pus fir de nailon pentru agatat, le-am lipit pe geamul usii de sufragerie cu scoci si arata asa:












Imi pare rau ca in poze nu se vede sclipirea jucausa a pulberii metaice...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu