sâmbătă, 23 octombrie 2010

Sarafan din denim

Cea mai noua provocare in ale croitoriei... un sarafan. Am avut intentia de a aprticipa la concursul de sarafane de pe forumul "Lucru de mana". Nu m-am incadrat in timp, deci nu am participat,  insa sunt deja castigatoarea unui sarafan!!!
 Sunt multumita de rezultat, deoarece denimul acesta (nu stiu daca toate materialele de acest gen sunt la fel) mi-a mancat zilele. Este greu de prelucrat, se vede clar la forma buzunarelor, acul pentru insailat intra cu patentul (hihi nu glumesc) iar acele cu gamalie mi-au intrat mai repede in degete, decat varful in material. OK....
Fermoar detasabil, nasturi cu functie normala, exceptie fac nasturii bretelelor, acestia fiind doar decorativi. Butonierele sunt aproape clasice, iar atatea buzunare... poate merg la cumparaturi spontan si n-am plasa la mine(hihi).

Cusaturile decorative sunt realizate cu zig-zag, firul decor fiind defapt de la suveica (am cusut pe dos, ca sa fie decor pe fata). Firul este sintetic, pentru masina de surfilat, si contine un firicel Lame' care face ca decorul sa fie deosebit.





 Buzunare clapele buzunarelor

Detalii croite

Detalii intarite cu intaritura termocolanta  


Gaici pt curea

Pense

Semnatura


2 comentarii :

  1. Ce sa spun, iti vine foarte bine, pe forum nu am vazut atatea poze, foarte muncit acest sarafan si imi pare rau ca nu ai reusit sa-l termni la timp, poate data viitoare. elly.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah Elly, desigur nu ai vazut pe forum atatea poze, nici nu am vrut sa pun, este suficient ce-am pus. Iar cu referire la concurs e mai bine asa, poate pe viitor cand ma perfectionez si eu... ca nu mai am chef de dezamagiri...

    Iti foarte multumesc pentru timpul acordat mie si produselor mele. Pupici de aici :)

    RăspundețiȘtergere