vineri, 29 octombrie 2010

Fular



 Un fular simplu cu o semnificatie "complicata". L-am realizat "la cerere"... Nu fistichiu, nu scos din tipare, un fular pentru o femeie care se considera simpla, desi este o doamna pe cinste. Am scotocit, am tinut cont de destinatie si am decis pentru aceasta combinatie; un fir de-o culoare placuta cu usoare "denivelari" de torsiune si un model simplu, dar de efect datorita culorii si asptectului firului.

Material 55% bumbac, 45% viscoza
Culoare maro-aramiu 
Lungime cca. 180 cm.
Latime cca. 25 cm
Greutate 250 g.
Se spala manual la 30° si se usuca, dupa scurgerea apei pe orizontala, uniform aranjat.






4 comentarii :

  1. Imi pace maxim, mai ales ca si cunosc destinatara! i se potriveste perfect. elly.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow Elly, iti multumesc pentru comentariu si... stai sa vezi ca-ti vine randul si sa vad eu atunci daca-ti nimeresc gusturile...

    RăspundețiȘtergere
  3. Geany, este superb. Ca orice lucrezi tu, de altfel. Si atat de mare si primitor, abia astept sa ma infasor in el. Se vede ca pui suflet in ceea ce creezi. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Laly, sa-ti tina de cald toata iarna. Ma bucur enorm ca-ti place, sper sa primesc o poza pentru arhiva personala... ;)

    RăspundețiȘtergere