vineri, 11 iunie 2010

Costum de plaja

   Din ciclul "imi amintesc tricoul acesta , ce frumos e..." cu raspunsul "iti va placea si ce va iesi din el..."Am trecut proba de chilotei, am castigat experienta si acum imaginatia ma impinge de la spate. 

Sutienul este realizat in forma de fluture. Cupe, tub (pentru catarama si incheierea cupelor) si bentita din  bumbac. Se poate purta atat incretit la cupe cat si intins.

Slipul este format din fata, spate si protectie pentru slip. Este prevazut cu elatic in tiv la partea superioara. 
Ambele detalii sunt surfilate la triploc  si cusute cu ac dublu la masina de cusut liniara. La sutien am folosit si cusatura zig-zag.

2 comentarii :

  1. Buna,
    Numele meu este Ciprian Dragomir si impreuna cu asociatia ADER intentionez sa organizez un Workshop la Ploiesti cu tema "HANDMADE Money – Cum faci bani din hobby?". Daca te intereseaza acest subiect te rog sa imi dai de stire pentru a-ti furniza mai multe informatii. Consider ca rezultatele activitatii tale pot fi un exemplu su pentru altii.
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere. Sunt un incepator ambitios, desi am cunostinte de baza, experienta in lucru este neinsemnata. Imi pun ideile in aplicare; cu rabdare si incredere pentru ca rezultatul sa fie cat mai multumitor; si de ce nu? poate candva voi atinge perfectiunea...

    RăspundețiȘtergere