vineri, 4 iunie 2010

Chilotei




            A venit vara!!! Am reinceput activitatile, cand lumea ia vacanta... Ce conteaza placerile ne sunt permise oricand atata timp cat timpul ne permite si materia prima ne este la discretie. Mi s-a pus pata pe lucrurile ce-mi stau mereu in cale, nici nu le arunc, nici nu le port... le TAI si asa pe rand, nu conteaza ce voi face din ele, important este ca pun masinile de cusut la treaba castig experienta, dar poate reusesc si am lucruri noi...

                 De aceasta data  am taiat o rochita, poliester cu elastan. am croit si am cusut... nu-i un inceput rau, dar nici rezultatul nu e foarte stralucit...
                Prima pereche este si cea mai dezastruasa. Am cusut elastic normal pe toate tivurile, dar l-am cusut jalnic. Se aseaza foarte bine pe corp dar sa nu-i ia nimeni la CTC ca-mi taie functia.... Au si dublura a zonei intime.


















                       A doa pereche, e ceva mai frumos cusuta decat prima, la aceasta am prins elastic normal doar in tivul taliei. Partile de rascroitura sunt doar tivite cu acul dublu la masina de cusut liniara.



                                     


La a treia pereche am trisat putin si am croit cu partea de tiv a rochitezi, asa am avut mai putin de cusut si rezultatul este clar mai bun datorita tivului cusut de fabrica la masina de cusut Überdeck...


Rezultatul este satisfacator privind din punct de vedere calitativ, avand in vedere faptul ca tighelurile cu acul dublu la masina liniara nici nu se pot compara cu tivurile realizate de masina speciala Überdeck. In acest caz, ma declar multumita de munca mea la costuri minime si la cat mai multe realizari, bune sau mai putin bune...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu