duminică, 24 ianuarie 2010


Leapsa „Ai carte, ai parte“



Aceasta leapsa am primit-o de la ochi_verzi

1.Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti pagina?!
 Folosesc totdeauna semn de carte. Inainte de a incerpe sa citesc, imi iau aproape  un card de plastic sau carton (carte de vizita). Pe care il folosesc ca semn pana la terminarea cartii.


2.Ati primit, in ultimul timp  o carte drept cadou si, daca da, care a fost aceasta?
 Da, am primit o carte cadou, "Der Teufel trägt Prada" de  Weisberger, Lauren. O carte urmata de un film pe DVD.

3.Cititi in baie?
Nu. 


4.V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si, daca da, care ar fi fost aceasta? 
Imi amintesc de perioada copilariei, cand am fost tentata sa scriu versuri.

 5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi??
 Nu sunt in cunostinta de colectii, deci nu-mi permit sa-mi dau cu parerea.

6.Care este cartea preferata?
Nu am o carte preferata. Mi-a placut tot ce am citit. 

 7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?
 Tot ce-m citit as putea relua cu placere. Nu am fost dezamagita de nici o carte.

8. Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
 Cand citesc o carte, nu o citesc de dragul autorului, ci de dragul a ceea ce a expus in cartea respectiva. La o eventuala intalnire, as putea sa il felicit pentru lucrarile cunoscute. 

9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?
 Imi place sa discut ceea ce citesc doar cu persoane cu interes comun... Nu vreau sa plictisesc pe nimeni :)

10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi?
 Continutul acesteia de pe dosul carti. Chiar si titlul cartii...

11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie" , o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
O lectura obligatorie, nu cred ca exista... Lecturarea duce la imbogatirea cunostintelor... deci cu cat mai mult interes cu atat mai multa lectura.

12.Care este locul preferat pentru lectura?
 Daca vreau sa adorm citesc in dormitor, iar daca e din interes pentru lectura, citesc in camera de zi.

13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?
 Lecturez cu muzica in surdina sau in liniste, in asa fel inca sa ma pot concentra asupra lecturii, si nu a muzicii.

14.Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?
 Carti nu am citit in format electronic, decat articole de interes.

15.Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?
 Am citit carti atat cumparate cat si imprumutate. De ce nu? 

16.O carte este pentru mine.....Cum ati descrie o carte?
Un izvor de inspiratie, mai mult sau mai putin compatibil cu lumea reala.

Leapsa merge mai departe la:CatalinaGradinarul croitor de vise, Fluturas




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu