marți, 26 ianuarie 2010

Amuzant? Hmmm... mie imi place sa ma joc cu imaginatia, sa fiu creativa si sa fiu placut surprinsa de prdusul finit. Am revenit la capitolul tricotat, mi-am incercat inspiratia si am realizat 2 produse dragute. Firul de baza este 100% lana virgina, un fir moale, foarte placut la atingere si fara peri asprii. Cel de-al doilea fir, cu aspect asemanator firului de baza dar consistenta total alta, 100% polyester, da o nota interesanta datorita asimetriei patratelor introduse in model si al contrastului de culori.

Fular cu patrate
                                                       

Setul: caciula si fular

 

        Caciula asortata fularului. Am renuntat la ideea de a introduce patrate, inlocuind cu dungi din acelasi fir decorativ... De ce? Pentru ca mi-a fost teama sa nu rezulte un aspect de minge sau gauri in cap...(hahaha).
   Franjurii din crestet i-am ales pentru a reda o imagine haioasa... si in acelasi timp, apropiindu-se cat mai mult de aspectul fularului.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu