joi, 5 noiembrie 2009

Fular cret, Fular rasucit

      Sezonul rece isi pune amprenta, vreme schimbatoare, umeda si mai mult decat atat racoroasa pana la frig... UUUU, eu sufar de frig, de aceea iau masuri pentru a ameliora starea de frig si tot-odata combin utilul cu placutul.
     Firul de la DROPS Kid-Silk (75% Mohair Super Kid + 25% Silke), l-am primit de la o persoana draga si anume Ioana, care mi-a impartasit si modelul si metoda de lucru. Multumesc, esti minunata Ioana.
     Fularul este crosetat cu o croseta de 9 mm. cu firul in 2; cantareste 80g. si are o lungime de 130cm. La ultimul rand, am lucrat intr-un fir din cel Kid-Silk si inca un alt fir de ata de cusut de aceeasi culoare pe care am introdus margele de sticla. Rezultatul este acesta.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu