duminică, 25 octombrie 2009

Fusta mea


   Forumul www.lucrudemana.com a organizat concursul "Fusta mea" unde se cere o fusta de zi. Cum sustin de fiecare data faptul ca acest forum ne motiveaza sa lucram ceea ce fara aceasta motivatie poate nu am face in acel timp, m-am inscris si eu, realizand o fusta dupa mintea si cunostintele mele in materie de croitorie, fara inspiratii din internet, tutoriale sau alte surse de inspiratie.
  Aceasta este fusta:




  Materialul folosit este din lana de foarte buna calitate, pe care am combinat-o cu un snur matasos decoartiv. De ce am decurs la acest model, deoarece totusi fusta de zi fiind, in acest sezon nu ies in fiecare zi in fusta, nici la birou nu merg.
   Fusta este captusita, iar ca sistem de inchidere am folosit fermoarul la partea de mijloc a spatelui pana la betelie; betelia este intarita cu ajutorul intariturii termocolante si este prevazuta cu 3 capse ascunse fixate prin coasere. Partea laterala stanga, aplicata decoartiv, este croita pe dublu, iar puctele de perforare sunt intarite cu intaritura termocolanta, apoi perfoarate si capsate cu patentul special. Snurul este introdus in doua prin orificiile capselor, iar partea de curelusa decorativa este impletita, incepand cu 3 impletituri la fata si 3 impletituri la spate, fiecare din cate 2 fire impletite in 3 apoi inca o data impletite in trei pentru a-i  mari latimea





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu