sâmbătă, 14 aprilie 2012

Ustensile pentru atelier

Am spart pusculita si mi-am indeplinit cateva dorinte de pe lista cu "VREAU & AM NEVOIE"!
Cea mai arzatoare dorinta si pe care am mutat-o timp indelungat de pe-o lista pe alta, a fost plansa mare de taiat pe ea cu ajutorul cutterului rotativ, dar care datorita pretului, am tot amanat-o considerand "nu stau in ea"... Acum insa, simtind ca am nevoie urgenta de asa ceva, in special la croit bie pentru topurile pe care am inceput sa vi le prezint, nu am mai tinut cont de pret, ci de necesitate si am si comandat. Cum se mai spune, toate la timpul lor! Deci i-a venit timpul si-si face datoria! O recomand din tot sufletul tuturor celor care croiesc. De ce?! In special la materialele sintetice, alunecoase, materialul este stabil la croit, dotorita cutterului rotativ, marginile sunt curate, uniforme (necesita putin exercitiu) si un punct foarte important timpul pentru croirea detaliilor este muuult mai redus! Plansa are doua fete: negru si verde si este gradata pe ambele parti in cm. Se repara singura dupa eventualele taieturi. In poza mai apar: cutterul rotativ cu lama de 4,5cm. in diametru, creta albastra si galbena (cea pe care o aveam nu scria pe toate materialele, Trickmarker si un dispozitiv de masurat nasturi si insemnat butoniere.




3 comentarii :

  1. Sa le folosesti cu placere! Cred ca sunt folositoare, dar la mine sunt mai jos in lista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa! La cat mai multe lucruri frumoase(cu care ne-ai obisnuit) sa faci cu ele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iza, multumesc! Le folosesc deja cu placere si spor. Imi usureaza cu mult munca!
    Adelaida, iti multumesc! Stiu ca ma apreciezi si poate voi avea candva ocazia sa-ti lucrez si tie ceva! :)

    RăspundețiȘtergere