sâmbătă, 9 aprilie 2011

Masina de tricotat

         In timpul scolarizarii, am invatat si am lucrat la masina de tricotat industriala, acolo am fost fascinata de rapiditatea realizarii unui panou de tricot, din care puteam realiza imbracaminte dupa preferinta. Nu este usor tot procesul tehnologic, insa comparand cu tricotul manual, a fost o adevarata placere.
      Dupa ani de zile, reluand tricotul manual, imi doresc o masina de tricotat si visez la stelele de pe cer. Prietenul meu care ma sustine in cea mai mare parte a nebuniilor mele in materie de lucru manual, nu sta prea mult pe ganduri si-mi cumpara masina de tricotat pentru acasa. La mana a doua desigur, la un pret bun, masina pe care n-am reusit sa o folosesc deloc. Nu m-am descurcat cu ea, mai exact rabdare ioc... Mai degraba am continuat cu tricotul manual si masina si-a gasit un nou stapan. Aceasta a fost...

Brother  KH-710







         

2 comentarii :

  1. Buna Geany.Am vazut un anunt pus de tine pe "Lucru de mana". (Bine ati venit ura
    Pentru cine doreste "programelul" de transformat poze in schite pentru goblen,sa dea Add la id-ul
    ------ pe messinger yahooo si va primii programul.
    IMPORTATNT: va rog numai dupa ora 18, doar atunci poate fi disponibila sa va dea programull
    Pupici si spor la treaba bee) m-ar interesa si pe mine.Adauga id-u meu marinloredana30 pls sa vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Loredana, din pacate anuntul este destul de vechi, iar acolo unde l-ai vazut, ar ma fi trebuit sa vezi ca nu mai este valabil. Mesajul era intr-un citat, actualizat de catre mine la cererea acelei forumiste (moderator fiind la acea vreme). Imi pare rau ca nu te pot ajuta, eu salvasem la vremea aceea programul, insa la mine nu a mers si l-am sters... Imi pare rau, dar nu te pot ajuta :(

    RăspundețiȘtergere