duminică, 10 octombrie 2010

Portfard

  O incercare de a realiza ceva frumos si deosebit. Am ramas doar cu incercarea, ca frumos nu este, iar deosebit este datorita neindemanarii, deci deosebit de porst lucrat ... Este captusit, are stabilitate si este prevazut cu fermoar. Daotita nepriceprii, este mai putin aspectuos, insa de folosit se poate cu siguranta(NU PICA NIMIC DIN EL)...
  Partea crosetata este dintr-un fir subtire, sintetic combinat cu lame'.
Dimensiuni: 16 cm. lungime, 13 cm. inaltime.


2 comentarii :

  1. Dar nu stiu de ce zici ca nu e frumos. Mie mi se pare deosebit de elegant si rafinat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc foarte mult pentru compliment.
    Nemultumirea mea vine de la partea crosetata, care am imbinato cam ciobaneste. Nici fermoarul nu este profesionist cusut... deci, mai am de invatat...

    RăspundețiȘtergere