joi, 10 mai 2012

Tinute africane

Au venit si randul tinutelor africane de curand realizate, sunt doua tinute, acelasi model de baza, adaptate persoanelor in cauza, la partea de decolteu, acelasi material marimi diferite.
Material de bumbac, cerat si usor sidefat, imprimat; material pe care l-am captusit cu captuseala de bumbac. Tivurile sunt realizate la masina de cusut liniara, cu zig-zag.
Fusta are un volan in pliuri prins de captuseala doar la fata, iar la spate, are un closfixat in doua pliuri de partea superioara a fustei.
 Rezultatul... multumitor, mereu e loc de mai bine, insa personal sunt multumita avand in vedere ca experienta in munca imi lipseste si produsele sunt foarte complicate pentru nivelul meu. Fetele au fost foarte incantate, tocmai astazi mi-au spus cu toata sinceritatea (desi le au de saptamana trecuta la ele acasa) c-au fost sceptice c-am sa reusesc si nici acum nu le vine sa creada ca au avut aceasta ocazie de-a realiza aici produsele care de regula le pot avea doar aduse din Africa. O alta croitoreasa le-ar fi spus ca ea nu poate realiza aceste produse, ca numai in Africa se pot face...
Poze am doar pe manechinul meu reglabil, care si asa e prea mic pentru marimile compleurilor.

Prima rochie, este mai mare decat prima, se sprijina foarte putin pe umeri si este cambrata pe corp. Modelul ascunde si burta, scoate bustul si posteriorul in evidenta. Un model care avantajeaza (din punctul meu de vedere) persoanele cu marimi de la 42 in sus.

Cea de-a doua tinuta, este mai timida, cu decolteul mai adunat, in rest acelasi model, pe corp cambrat.

Pentru ambele tinute, am facut si cate-un fular (esarfa) cu ajutarul careia isi decoreaza capul cand poarta tinuta

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu