miercuri, 16 mai 2012

Rochita din saten

Va era dor de-o rochita sin saten?! Protocaliu, creturi fara numar si... modelul deja il stiti :)
Am sa pun poze de doua feluri, pentru ca intai s-a cerut asa, apoi s-a cerut invers... Distractie maxima, cand un produs ce l-ai stres de pe lista, revine si trebuie continuat... Mie personal mi-a placut mai mult prima varianta, insa cum "clientul nostru stapanul nostru...",  ma bucur ca nu trebuie sa o port eu :) si clienta este fericita cu noua ei rochita. :)
Varianta finala

Dupa cum vedeti in aceasta poza, partea de jos a cusaturilor elastice, are un aspect neplacut... aceasta se datoreaza elasticului, care vreau neaparat sa mentionez, este  alb pe papiota si la atingere, acesta este usor denivelat(zgrunturos). Acela nu-l recomand... 
Acum trebuie sa o dreg cumva, ca nu o pot da asa...:(
___________________________________
Am revenit cu rochia reparata, a necesitat rabdare si atentie dar nu a fost imposibil. Am desfacut toate cusaturile am calcat frumos si am recusut pe urmele anterioare. Am reusit sa o fac asa cum trebui esi sunt fericita ca mi-am multumit si clienta :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu