luni, 4 aprilie 2011

Botoselul urias

   Dintr-o alta parte de fire primite de la prietena mea Elly, am realizat un botosel XXL pentru ambele picioare. Are rolul de paturica la TV, avand in vedere ca sunt o persoana cu picioarele sloi de gheata, indiferent de anotimp...
Firele sunt din lana, sunt groase, in combinatii de culori, le-am lucrat cu croseta de 9 mm. iar modelul, este adaptat in timpul lucrului.


De unde aceasta idee, din mintea mea bolnava :))
 Am rasucit de cateva ori firul pe deget,
 am incercat sa-l crosetez sa vad cum se preteaza... Aceste fiire fiind foarte groase, 
m-am gandit imediat la o paturica... nestiind insa cat de mare va iesi,
mi-a venit automat o idee, sa fac un botosel maaare....
 SI ASA AM FACUT!

Multumesc Elly!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu