vineri, 25 martie 2011

Revelion in alb natur

  Seara de Revelion 2010-2011 am petrecut-o acasa doar eu si iubitul meu; am avut placerea de a purta aceasta tinuta din 2 parti, corset si pantalon din raiat fin elastic (babykord).
Corsetul ar fi putut arata mai frumos, daca il cambram mai tare pe linia taliei... Partea de pe sani a stat extraordinar, in ciuda bataielii mele din acea noapte, iar partea terminala la fel. La balene renuntasem intentionat, dorindu-mi sa fiu totusi lejera, sa pot manca linistita; insa aspectul ar fi fost mult mai prezentabil desigur, daca era cambrat mai tare si fixat cu balene. Corsetul este captusit cu captuseala elastica, iar intre captuseala si raiat am aplicat intaritura, intaritura ce mai bine as fi lasat-o de-oparte atata vreme cat nu am pus balene... Pe laterala este prevazut cu fermoar (o alta bila neagra, acest fermoar nefiind detasabil.... no no no chin la dezbracat, ca imbracatul parca merge mai usor).
Pantalonul este simplu, prevazut cu fermoar si nasture la partea fata, iar in betelie am introdus elastic lat.
Ambele produse pot fi combinate separat cu alte produse de imbracaminte.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu