marți, 21 februarie 2012

Sarafan fetite

Am revenit! 
Vizita in Romania, mi-a prins foarte bine, pe langa bucuria revederii, joaca in zapada si schimbarea de ritm, imi dau senzatia de baterii incarcate, speranta si creativitate. 
In aceasta perioada, am cusut si la masina, am facut reparatii, dar si un sarafan pentru nepotica mea iubita.
 Nu e perfect; am multe de criticat la el, insa l-am facut cu placere si mi-am dat silinta...
 Planul mi-era altul, dar cum nu totul depinde de noi oamenii, am facut cum am putut din ce-am avut. O salopeta de gravida, a cumnatei mele, am sacrificat-o: partea de fata si spate, cu bretele si buzunare; am mutat si incheietorile bretelelor la fata, am ajustat lateralele si scurtat bretelele. Am cusut decorativ cu ate la alegerea fetitei si a rezultat ce va urma sa vedeti. 
Ce nu ma multumeste, cusaturile decorative, nu-s corecte, materialul fiind batos la imbinaturi, cusatura in zig-zag din partea de sus a buzunarului, iar pe laterale, imi trebuia o bentita din saten pentru a fixa frumos pe talie cu fundita (n-am avut, apoi n-am mai avut timp sa ma ocup). 
Nepotica mea a purtat-o foarte mandra, ceea ce m-a bucurat ENORM, de aceea ca revansa promit sa-i mai fac lucrusoare, stiind ca le poarta cu drag!

La multi ani, Gabriela!








3 comentarii :

  1. Ba gasesc ca ti-a iesit foarte bine si cusaturile decorative sunt foarte inspirate. Esti tu prea autocritica.
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte bine lucrat, chiar ca te critici prea mult...si pustoaica e draguta foc. Oricum, mereu am vrea sa fi facut mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iza, exact cum ai completat la urma... Eu imi doresc ca cel putin EU sa vad lucrul perfect sau cat mai aproape de perfectiune; doar asa pot crede cand cineva spune "ce frumos". Altfel... ma cam simt luata peste picior in sinea mea. :)) Iti multumesc ca-mi esti alaturi!

    Zoe, ideea in sine este buna, practica m-a cam omorat de data asta! Cu toate astea accept complimentul din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere