miercuri, 11 mai 2011

Chilotei

Din bumbac de tricouri, am croit o mini colectie de chilotei, 
pe care i-am conturat cu: 
elastic si danteluta elastica. 
 Nu am lucrat dupa un plan prestabilit, m-am lasat la voia intamplarii in alegerea culorii pentru contur. 
Imi place sa lucrez de capul meu si de fiecare data,
 ma bucur de ceva nou, 
fara a da cuiva socoteala, de ce asa si nu altfel. 
Daca as alege intre lenjeria intima de pe piata la un pret acceptabil si ceea ce fac eu asa fara noima, as alege doar ceea ce fac eu. 
Chilotetii sunt comozi, pe conformatia corporala turnati,
 in comparatie cu cei de pe piata, care apasa in toate partile,
 iar dupa primul spalat, nu mai are rost sa-i sortezi in dulap, ci ar trebui pusi direct in galeata de gunoi.
Si nu, nu sunt modesta deloc, deoarece asa este.
Ori iti intra degetele prin material, ori sunt mult prea mici lucrati, ori pocnesc pe la incheieturi.
Acestia sunt realizati de mine, poate nu de nota maxima in aspect,
 insa, de nota maxima cu plus la purtare si rezistenta.
Consider ca lenjeria intima, este obligatorie, dar daca se poate, sa nici nu simti ca o ai pe tine, 
iar in acest caz asa este. 
Confort maxim! 

Prima pereche, cu elastic, special pentru margini.





A doua pereche, cu danteluta alba indoita ca elasticul special, 
este moale si nu zgarie (irita) deloc.



A treia pereche, doar cu dantela roz aplicata pe fata produsului, 
dupa ce marginile au fost surfilate la 
triploc, in doua ate.



Tipps pentru acest mod de a fixa icul chilotului
Important este ca produsul sa fie format din: fata, spate si partea de protectie(fata), plus protectie (neaparat bumbac). Protectiile se croiesc la fel (fata la fata). Se introduce partea de continuitate fata intre protectii, se indoaie protectiile spre interior, cusatura se face in interiorul protectiilor (nu pe fata materialului), apoi aceeasi procedura de face si la continuitatea spatelui cu protectiile. Se introduce partea de continuitate intre protectii, se indoaie marginile in interior, se trage materialul in asa fel incat sa poti introduce sub masina de cusut si se coase in interiorul protectiilor. Se taie rezerva de cusatura la 2-3 mm. (atentie sa nu ciupiti cusatura). Pe fata nu trebuie sa apara nici o cusatura (acestea raman intre protectia fata si protectia propriu-zisa). Suna complicat, insa dupa prima pereche merge de la sine.
Asa arata!


A patra pereche, cu dantela alba la rascroitura piciorului,
si danteluta roz la talie, aplicate pe fata produsului, 
dupa ce acesta a fost surfilat la triploc in doua fire.



La a cincea, ultlima pereche, am improvizat, 
dantela alba pe o rascroitura, 
dantela roz pe cealalta rascroitura,
 iar la talie am fixat elastic roz pal cu o margine valurita.
Marginile au fost inainte surfilate la triploc in doua ate.




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu