sâmbătă, 20 iunie 2009

CROSETAT ~a împleti manual dantele, tricoturi,imbragaminte etc. cu croşeta; a ştrnicăni o dantela etc.(DEX )

Eram mica,nu stiu cati anisori aveam, dar stiu exact ca ieseam cu fetele vara pe paturica la soare si fiecare dintre noi facea ce stia mai bine in domeniul lucrului manual. Faceam cu toate hainute la papusi si printre altele tricot si croset. Eu nu ma stiam ca prietenele mele la tricotat dar stiam sa crosetez; sa crosetez floricele, invatasem de la mama mea si tare imi mai placea sa crosetez din diferite culori si combinatii. Dar in timp m-am lasat de "sportul acesta" si din fericire stiu si in ziua de azi sa crosetez acele floricele.
De anul trecut m-am hotarat sa revin si sa crosetez mai mult decat floricele; nu am prea multe cunostinte in domeniu,dar daca incerc sunt sigura ca ceva iese din mainile mele. Si am incercat si am si reusit.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu